Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mě kvapil balík z Číny a nedokvapil. Balík to byl malý, a tak se nějaká chytrá poštovní hlava rozhodla hodit ho mezi obyčejnou poštu, ale zase né zas tak malý, aby prošel škvírou ve schránce a výsledek se dostavil, vypařil se.

Česká pošta si myje ruce, že má doručeno, což prý provedla slečna Nová, která tam byla nová a navíc na brigádě a už tam nedělá, na všechno mají záznam. Proč prý nebylo zdůrazněno, že má být doručeno jako balík.

Pokouším se nyní Číňanům vysvětit systém fungování naší pošty, ale jde to ztuha, moc mi nerozumí, vtipům nerozumí a absurdity nechápou, nicméně zřejmě mi tu prkotinu pošlou ještě jednou (zadara) a největším písmem co půjde zkusí opsat:

"Tento BALÍK doručit jako BALÍK skutečnému PŘÍJEMCI."

P.S.: Aspoň někdo se umí postavit k problému čelem a mě je jasné proč je Česká Pošta furt ve ztrátě. Prostě hrát s ní balíkovou loterii "přijde, nepřijde", je jen pro otrlé nátury.

0 0
možnosti

Važte si ČP ve vašem místě, neboť když mě něco doručují příjde jen sms v který den ale nikoliv v jakém časovém intervalu a už vůbec né telefon s dotazem, zda jsem doma a tak většinou naleznu balík za vrátky. Jiná situace je s privátními dopravci jak jsou DPD,GLS,PPL atd. tam to jde jak na email,tak na sms a v den dodání příjde časové rozmezí a následuje i telefon...tož tak

0 0
možnosti

No, s tím Dpd ne tak jistě. Přijel, zazvonil, praštil dveřmi a odjel :-) shodou okolností dnes. Emailem stížnost, potom teda přijel. Ten Telefon má spíše pošťák. Ale vcelku prkotina.

0 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1992x
Skutečně vládnou ti, proti kterým nesmíš psát!

 

PoliticalEnviroEuroElitoRacialGenderoEtnicko AgeistickyReligionMinorityMajorityNonprofit ActivisticallyBlmEcolologicallyColorfully
LGBTQIAPKW+(NestíhámDoplňovatPísmena)
KlimaticGlobalistic nekorektní texty.

 

 

Seznam rubrik