Oldřich Mladý

Výhody EET!

7. 09. 2015 15:12:07
Mnoho článků píše o nevýhodách Elektronické evidence tržeb on-line. Prý poškodí živnostníky a firmy, přinese zbytečnou byrokracii, zvětší už tak obrovský státní aparát, přinese vysoké náklady, bude to buzerace a šikana...

Opravdoví žraloci, kteří budou mít přístup k těmto datům, to můžou vidět trochu jinak:

Konkurenční řetězec zlobí? Okrádá mě? Kouknu do databáze a hned vím, kde mu to jde a kde ho bota tlačí. Přece nebudu vyhazovat prachy za celostátní boj. Když můžu vést partyzánskou válku na pečlivě vybraných lokalitách. S EET je lehké zatopit konkurenci!

Štve mě místní konkurence a dělá to lépe než já? Nějaký malý, podělaný, místní prodejce se drží navzdory "úúúúžasným cenám, skvělým nabídkám a neuvěřitelným službám" mého řetězce? S EET no problem. Hravě spočítám, na jak dlouho a o kolik musím snížit ceny, abych ho dostal na kolena. Navíc průběžně sleduji, jak se mi při každé diverzní akci daří. Dříve se za takovéto informace vycáloval majlant. Těď stačí kouzelné slovíčko - EET.

Mám malobchodní společnost a chci expandovat. Žádný úřad nevede podrobné statitiky o tržbách po společnostech, krajích, městech a konkrétních městských lokalitách. Je lepší moje zboží/služby prodávat v nákupní zóně, na příjezdu k ní, nebou kousek vedle? Vadí zákazníkům patro? EET poskytne jasnou odpověď, kde mám začít.

Chci expandovat nákupem jiné společnosti. A kterou si vybrat? Každý otec se snaží svoji nevěstu co nejvíce vyparádit. No neva, EET nabonzuje přesná data pro moje rozhodnutí. Juknu do databáze a hned vím, která je pro mě ta pravá.

Jsem dodavatel do různých řetězců a jiných prodejen. EET je jako fungující křišťálová koule!
Jak to, že Penys Market prodává v poměru k tržbám méně mých výrobků než Běsco a Blila? No to se hoši budete muset pochlapit! A když budete hodní, tak vám ukážu, na kterých prodejnách to jde nejhůře!

Odběratel zlobí? Aha, vy nechcete prodávat, že jsem vám dal špatné obchodní podmínky? Neva, tak já vám teda namotivuji vybrané vedoucí prodejen! Klidně i proti vaší vůli!

► A jo, málem jsem zapomněl, Blila toho prodává fakt hodně. Vyšlo to ve statistice EET. No tak to jim musíme snížit marže a nechat si taky něco pro sebe. Vždyť naše zboží je boží a prodává se samo! A nejsme žádná charita!

Řízení reklamních a marketingových výdajů. Je přece hloupost vyhazovat chechtáky zbytečně, když tržní podíl je dosažen!

► Otázkou je, jak bude vypadat datová věta zasílaná do Centrálního mozku. Pokud tam budou i informace o zboží, možnosti využití se značně rozšíří. :)
Další nadstavbu může poskytnout kombinace EET s daty jiných zdrojů jako finanční úřad, sociálka, bezdlužnost, zdravotní pojišťovny, ... Vivat EET!


Pro vyvolené bude EET značná "konkurenční" výhoda. Že stát bude chránit data pečlivě a nikdo k nim nebude mít přístup? Chachacha... A teď tu o Červené Karkulce. Když přijde šéf, tak se jen těžko odporuje. A o šikovných hekrech v kombinaci se zabezpečením státních databází už četl asi každý.
Třešničkou na dortu je, že uživatel nebude muset nic platit a celé to zacálují sledovaní a tak trochu my všichni. No nekup to!

Do skládačky zapadá i info o dalším rozšíření Andyho aktivit. Teď má v merku Tesco. Ono vůbec propojení byznisu a politiky tržbám svědčí. ANO, bude líp! Jen aby se všechno stihlo včas!

Prý Andy na víkend pozval Bédu Trávníčka. Na Čapím Hnízdě budou společně juchat:
A mám to zadarmo!

Autor: Oldřich Mladý | karma: 36.26 | přečteno: 2151 ×
Poslední články autora