Miláčku, já jsem do toho bordelu neměl chodit!

11. 11. 2013 8:30:00
Víš zlato, dneska už je mi to jasné a když to tak hodnotím zpětně, možná by se ti i mohlo zdát, že jsem udělal chybu. Ale pochop, já jsem nemohl a ani teď nemůžu přiznat, že jsem vlastně nic neprovedl. Jak doporučoval Mirda, teď musím zatloukat, zatloukat, zatloukat...

Víš, to bylo tak... No prostě, makali jsme na tom víc jak rok a nakonec se to podařilo! Tolik práce, nervů, slibů, a lhaní jsem už dlouho nezažil. A že mám sakra zkušenosti! Pak ta radost a euforie! No to přece chápeš, ne?

A tak jsme si já, Mišák Nagano, Jeroerotomýn fon Tej, Pašík Zdenda, Milan "dobře" Vychovaný a Jirka Třaszima rozhodli trochu vyhodit z kopýtka. Užít si radovánek za stranické love. Pokladna je už stejně tolik let prázdná, a tak by vlastně nikdo nic nepoznal. Vlastně já ani tak nechtěl, ale kluci přemlouvali a přemlouvali...

Jak jsme tak byli všichni rozradostněni úspěchem, opustili jsme naše soudruhy na věčné časy a zdrhli z večírku. Boss byl v takovém rauši, že mu spadla rovnátka do piva a přes upatlané brýle sotva viděl na kozy soudružky vlevo. Prostě jsme si vyrazili si do bordelu na hrádeček. Trochu se poveselit, prodiskutovat novou situaci, příležitosti a koryta, s naším starým-novým guru Mildou.

Zábava nic moc. Milda měla virózu, motala se a taky dost špatně artikulovala. Ale budoucnost a plány byly velké. No... na pokoj jsem samozřejmě nešel. Miláčku, tam byly jenom samé staré štětky, které nikdo nechce. A Milda, jejich bordelmutr, s tou bych (už) nešel ani po týdnu v lihovém domu.

No a druhý den to začalo. Někdo nás (s)prostě musel nabonzovat! Ale to se přeci nedělá! Ti hlídací voříšci bordelkracie, co jim sem tam hodíme pár kůstek, najednou začali blafkat! A pak ta grilovačkapárty u Drtičky! Ale neboj, MY jim zase zkrátíme řetězy! Yes we can!

No co, však na funkce to nebude mít až takový vliv. Jednu, dvě z třiceti klidně oželím. A že já jsem nějaký orgán!

Tak mě už mamčo, vem prosím zpátky. Vždyť co bych si bez tebe počal. Já bych snad, nedej Bože, musel opravdu makat!

Autor: Oldřich Mladý | pondělí 11.11.2013 8:30 | karma článku: 17.16 | přečteno: 982x

Další články blogera

Oldřich Mladý

Dezinformátor měsíce je... Eurostat!

Teda alespoň podle pana premiéra Petra Fialy. Eurostat, tento dezinformátor a rozšiřovač nepravd uvedl, že ceny plynu pro domácnosti se loni ve druhém pololetí v České republice zvýšily meziročně nejvíce

26.4.2023 v 18:47 | Karma článku: 41.79 | Přečteno: 1920 | Diskuse

Oldřich Mladý

Andy nebo Pavka?

V Česku zuří vášnivý boj! Kdo bude Velký Vont? Součástí je mediální prezentace, adorace, dehonestace, fauly, agrese, urážky, informace a dezinformace. Varuji! Blog není korektní a už vůbec ne objektivní... ;)

25.1.2023 v 21:52 | Karma článku: 38.26 | Přečteno: 1367 | Diskuse

Oldřich Mladý

Nová aristokracie SOBĚ!

Ráno jsem si dal kávu a k ní porci (ne)návisti. Kromě obvyklé dávky mně padl do oka článek ve kterém se píše, že Ministerstvo životního prostředí hodlá dotovat nákupy elektromobilů a tím podporovat růst trhů a nákupy.

28.9.2022 v 17:49 | Karma článku: 40.81 | Přečteno: 1587 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 16 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 10.41 | Přečteno: 188 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 14.95 | Přečteno: 322 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 4.53 | Přečteno: 95 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.70 | Přečteno: 556 | Diskuse
Počet článků 41 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1985

Skutečně vládnou ti, proti kterým nesmíš psát!

 

PoliticalEnviroEuroElitoRacialGenderoEtnicko AgeistickyReligionMinorityMajorityNonprofit ActivisticallyBlmEcolologicallyColorfully
LGBTQIAPKW+(NestíhámDoplňovatPísmena)
KlimaticGlobalistic nekorektní texty.

 

 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...